Osnove astrologije

Oni koji veruju u horoskop nazivaju ga naukom, a postoje i oni koji smatraju da je to čista glupost. 
Još su u stara vremena ljudi gledali u zvezdano nebo i znali da oblici i šeme kosmičkih tela koja se konstantno pomeraju, moraju biti od neke važnosti. Njihovi pokušaji da objasne naizgled slučajne događaje u životu (promenu godišnjih doba, ratove, ekonomske teškoće, vreme) i povežu svoje živote sa zvezdama rezultiralo je kombinacijom religije i nauke – astrologijom.


Verovanje da pozicije zvezda i planeta imaju neki uticaj na život ljudi traje do danas. Najbolji primer za to je horoskop, koji se može svakodnevno naći u skoro svim novinama. 


Osnove astrologije 

Astrologija se bavi proučavanjem uticaja udaljenih kosmičkih objekata, najčešće zvezda i planeta na ljudski život. Pozicije sunca, zvezda, meseca i planeta u trenutku nečijeg rođenja određuju njegov karakter i, između ostalog, utiču na njegove ljubavne veze i ekonomsku situaciju. 

Ono što najveći broj ljudi zna o astrologiji je – kom horoskopskom znaku pripada, što se odnosi na jedno od dvanaest sazvežđa Zodijaka. Ovo je verovatno najjednostavniji oblik astrologije, jer ništa više od datuma rođenja nije potrebno da biste odredili koji ste znak sunčevog sistema. Mnogi astrolozi će vam reći da je ovaj oblik astrologije toliko pojednostavljen da daje veoma ograničene rezultate. 

Da bi dobili preciznije tumačenje, astrolozi proveravaju u kom znaku je bila koja planeta u trenutku nečijeg rođenja. Planete i znakove kombinuju sa drugim elementima, kao što su kuće i uglovi, da bi formirali složen i često veoma specifičan profil nečije ličnosti, njegovog života i budućnosti. 
Ne postoji jedinstvena teorija i praksa astrologije. Drevne kulture su praktikovale sopstvene oblike astrologije, koji su evoluirali u savremenu, zapadnu astrologiju. Istočne kulture su nastavile da praktikuju svoje oblike astrologije: kineska, vedska ili tibetanska su među najpoznatijima. 

Čak se i u okviru zapadne astrologije, značajno razlikuju metode i razmišljanja. Neki dele astrologiju prema krajnjem rezultatu koji se dobija na: 

1. Mundana astrologiju - koristi se za ispitivanje svetskih događaja i predviđanje o nacionalnim pitanjima, ratovima i ekonomiji. 

2. Upitnu astrologiju - ova grana može dalje da se deli, ali se generalno odnosi na astrologiju koja se bavi prognozom i analizom u odnosu na ciljeve subjekta ili događaja u životu subjekta. 

3. Natalnu astrologiju – to je ono na šta većina ljudi pomisli kada je reč o astrologiji. Natalna astrologija zasniva svoja predviđanja i analize na osnovu datuma rođenja. Bazira se na ideji da je sve ono što se nekome događa povezano sa njegovim rođenjem odnosno početkom života. 

1 коментар:

  1. Kontaktirala sam razne ljude, isla kod svakakvih vracara, astrologa, gledali su mi u kafu, dlan , pasulj....Ali bezuspesno
    Bila sam silovana kao dete, ostavili su me roditelji, jednom rečju nisam imala nikakav pravac u zivotu.
    Udala sam se i rodila 4 dece iz tri braka.Ni jedan brak mi nije uspesan.
    I slucajno mi drugarica kaze da joj je neka Renata pomogla, iskreno ja joj nisam verovala.I nekako ona mene natera i evo zahvalna sam i drugarici i Renati
    Hvala joj, imam decka koji je prihvatio moju decu i pruza mi ljubav koju nisam imala do sad.

    Do nje mozete doci putem vibera i vacapa +385923813830

    ОдговориИзбриши